FAQ
Μπορείτε να δείτε και να τροποποιήσετε τα δεδομένα που έχουν εισαχθεί στο στάδιο της εγγραφής στην ενότητα «Τροποποίηση προφίλ» στην οποία έχετε πρόσβαση μέσω του εικονιδίου του γραναζιού επάνω δεξιά. Το μοναδικό πεδίο που δεν μπορεί να τροποποιηθεί είναι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, καθώς χρησιμοποιείται και ως όνομα χρήστη του χρήστη της υπηρεσίας. Για να τροποποιήσετε το πεδίο της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, πρέπει να επικοινωνήσετε με τον αντιπρόσωπο της MSD της περιοχής σας.
Σε όλες τις υπενθυμίσεις που αποστέλλονται υπάρχει το όνομά σας που έχετε δηλώσει στο πεδίο «Όνομα για SMS/μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου» κατά το στάδιο της εγγραφής σας. Καλείστε, συνεπώς, να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή στη μορφοποίηση και στη διατύπωση του κειμένου όταν το πληκτρολογείτε. Το κείμενο μπορεί να τροποποιηθεί από τις ρυθμίσεις χρήστη (εικονίδιο γραναζιού επάνω δεξιά).
Όλα τα SMS αποτελούνται από κείμενο με όριο 140 χαρακτήρες . Τα μηνύματα που αποστέλλονται από την RicordaVET περιέχουν διάφορες πληροφορίες, όπως υπενθύμιση ραντεβού στον πελάτη, το όνομά σας και τον αριθμό τηλεφώνου σας. Συνεπώς, 16 χαρακτήρες είναι ο μέγιστος διαθέσιμος χώρος προκειμένου να μπορούν να συμπεριλαμβάνονται στο SMS αυτές οι πληροφορίες.
Σε περίπτωση που το όνομά σας υπερβαίνει τους 16 χαρακτήρες που είναι διαθέσιμοι, σας συνιστούμε να εισαγάγετε ως όνομα το «Ο Κτηνίατρός σας», δεδομένου ότι στο SMS που θα λάβει ο τελικός πελάτης θα υπάρχει πάντα ο αριθμός τηλεφώνου σας.
Σε περίπτωση που το όνομά σας υπερβαίνει τους 16 χαρακτήρες που είναι διαθέσιμοι, σας συνιστούμε να εισαγάγετε ως όνομα το «Ο Κτηνίατρός σας», δεδομένου ότι στο SMS που θα λάβει ο τελικός πελάτης θα υπάρχει πάντα ο αριθμός τηλεφώνου σας.
Ο αριθμός τηλεφώνου που έχετε αναφέρει στο πεδίο «Τηλέφωνο για SMS/μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου» θα εμφανίζεται στο κείμενο του SMS ή του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα λάβουν οι πελάτες σας, κατά τρόπο ώστε οι τελευταίοι να μπορούν να επικοινωνήσουν εύκολα μαζί σας για επιβεβαίωση του ραντεβού τους. Για τον λόγο αυτό, σας συμβουλεύουμε να αναφέρετε τον αριθμό τηλεφώνου του επαγγελματικού σας χώρου ή τον αριθμό που συνήθως δίνετε στους πελσαςς σας και όχι τον προσωπικό σας αριθμό, εάν δεν τον χρησιμοποιείτε για επικοινωνία με τους πελάτες σας.
Μπορείτε να δείτε τις επόμενες προγραμματισμένες υπενθυμίσεις χρησιμοποιώντας το κουμπί «ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ» του μενού. Επίσης, μπορείτε να τις φιλτράρετε ανά ημερομηνία (χρησιμοποιώντας τα δύο πεδία επάνω αριστερά και κάνοντας κλικ στο «ΟΚ») ή μέσω του αναπτυσσόμενου μενού ανά τύπο ειδοποίησης. Μπορείτε, επίσης, να τις αναζητήσετε ανά όνομα πελάτη πληκτρολογώντας το όνομα ή το επώνυμο στο πεδίο «Αναζήτηση». Στην ίδια σελίδα, μέσω της στήλης «Κατάσταση» μπορείτε να δείτε εάν η υπενθύμιση έχει ήδη αποσταλεί (πράσινο σημάδι επιλογής) ή αν είναι ακόμα σε εκκρεμότητα, οπότε και μπορεί να διαγραφεί (εικονίδιο κάδου).
Μπορείτε να ελέγξετε μέσω της σελίδας «ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ» εάν η υπενθύμιση δεν έχει αποσταλεί, μέσω του εικονιδίου στη στήλη «Κατάσταση» (Status). Αν δίπλα από την υπενθύμιση που θέλετε να διαγράψετε εμφανίζεται το εικονίδιο ενός κάδου, μπορείτε να κάνετε κλικ σε αυτό και να την διαγράψετε πριν από την πραγματοποίηση της αποστολής.
Αν αντί για τον κάδο εμφανίζεται ένα πράσινο σημάδι επιλογής, η υπενθύμιση έχει ήδη αποσταλεί στον πελάτη και, συνεπώς, δεν μπορείτε πλέον να την διαγράψετε.
Αν αντί για τον κάδο εμφανίζεται ένα πράσινο σημάδι επιλογής, η υπενθύμιση έχει ήδη αποσταλεί στον πελάτη και, συνεπώς, δεν μπορείτε πλέον να την διαγράψετε.
Ναι, στις περιπτώσεις υπενθύμισης Bravecto, επόμενης επίσκεψης και εμβολιασμού.
Ναι, μπορείτε. Είναι επίσης δυνατό να προγραμματίσετε περισσότερες από μία υπενθυμίσεις για τις υπόλοιπες προγραμματισμένες επισκέψεις. Ωστόσο, αυτό δεν είναι δυνατό για τις γενικές θεραπείες.
Φυσικά, σε κάθε οθόνη κειμένου της υπενθύμισης υπάρχει ένα κουμπί «Προεπισκόπηση» , που σας επιτρέπει να δείτε πριν από την αποστολή αυτού τον τρόπο με το οποίο θα εμφανίζεται η υπενθύμιση στον πελάτη σας.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων , μετά την αποστολή της υπενθύμισης στον πελάτη, το σύστημα διαγράφει τα προσωπικά δεδομένα των πελατών, συμπεριλαμβανομένου και του αριθμού τηλεφώνου .
Στην περίπτωση αποστολής υπενθύμισης για γενική θεραπεία προβλέπεται σύστημα αποστολής υπενθυμίσεων αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οπότε δεν δίνεται η δυνατότητα εισαγωγής αριθμού κινητού τηλεφώνου του αποδέκτη.
Στην περίπτωση που πρέπει να εισαγάγετε 3 ή 4 υπενθυμίσεις Bravecto, στο πεδίο «Πόσες συσκευασίες Bravecto χορηγείτε ή συνταγογραφείτε;» θα πρέπει να επιλέξετε «Περισσότερες συσκευασίες» .
Όχι, η MSD Animal Health δεν έχει σε καμία περίπτωση, ούτε θα αποκτήσει ποτέ πρόσβαση στα δεδομένα των πελατών σας.
Φυσικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη RicordaVET είτε μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή είτε μέσω συσκευής τάμπλετ.